Karakteristieke trappen zijn altijd een belangrijk element in winkelomgevingen, en EeStairs is zich terdege bewust van de behoeften van architecten en interieurontwerpers die in deze sector werken. Retailtrappen vormen meestal sterke blikvangers, maar ze moeten ook bijdragen aan de algemene visuele uiting van winkelontwerpen.
Wij hebben trappen gemaakt en geïnstalleerd in winkels voor merken als Nike, Hermès, lululemon, Emporio Armani en TenSen – en de esthetische en materiaaleisen waren uiteenlopend. De ontwerpdetails moeten perfect worden uitgevoerd omdat de trap het merk vertegenwoordigt, en helpt de juiste merksfeer te creëren. Oppervlaktekwaliteit is net zo belangrijk, en als gevolg daarvan is EeStairs’ ultragladde EeSoffit gewild geworden in retailomgevingen.
Onze ondersteuning voor ontwerpers en bestekschrijvers in de detailhandel varieert van gedetailleerde tekeningen en technisch advies tot ons online materialendatabase, dat metalen, duurzaam hout, glas, leer en andere soorten oppervlakken en afwerkingen omvat. Met deze database kunnen ontwerpers moodboards maken en experimenteren met verschillende materiaalcombinaties om de trap in hun winkelinterieur er precies goed uit te laten zien.